1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

  • Lhůta začíná běžet následující den od vyzvednutí zásilky, pokud končí o výkendu nebo ve svátek, počítá se následující pracovní den.
  • Odstoupení od smlouvy musí být doručeno písemně ve stanovené lhůtě, nestačí ho v tento den poslat
  • Zboží musí být vráceno v originálním neporušeném obalu, z tohoto důvodu platí pouze pro nové zboží.
  • NA BAZAROVÉ DVD, BLU-RAY A HRY poskytujeme záruku pouze 2 dny na odzkoušení

Peníze za vrácené zboží posíláme na účet do 14 dní, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naší adresu. Náklady spojené s vrácením zbožím jsou v tomto případě na straně kupujícího. Přiložte písemné Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Zboží zabalte tak aby bylo při přepravě dostatečně ochráněno. V případě že příjde balík poškozen nebude převzat. Neakceptujeme rovněž vrácení zboží na dobírku.

2. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU - V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou , má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího zpravidla výměnou věci, nebo její opravou. není takový postup možný , může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit .

    • To neplatí, pokud byl kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou informován, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil ..
    • Odstoupení od smlouvy musí být doručeno písemně, musí obsahovat jméno a příjmení, kopii prodejního dokladu ( účtenku ) a způsob vrácení peněz.
    • Zboží musí být vráceno v pokud možno původním stavu, případně může být částka snížena o náklady vynaložené na náklady do původního stavu.
    • U BAZAROVÉHO ZBOŽÍ - DVD, BLU-RAY A HER nemůže být stav běžného opotřebení předmětem Rozporu s kupní smlouvou, neboť kupující byl se stavem zboží dopředu seznámen.

V rámci rozporu s kupní smlouvou není zpravidla možné řešit následující problémy:

  • zakoupené zboží neodpovídá parametrům vašeho přehrávacího zařízení
  • Problémy s výkonem/padáním hry (kontaktujte prosím technickou podporu distributora hry)
  • Neplatný, nebo nefunkční aktivační klíč DLC, bonusového obsahu, nebo multiplayeru u bazarových her
  • Poškození zboží při přepravě – tuto reklamaci je nutné uplatnit při převzetí zboží od dopravce

V případě, že disk nelze načíst, zkontrolujte prosím jeho povrch. Pokud obsahuje pravidelné, zejména kruhovité poškrábání (hlavně u PS2 a X360 a DVD) je chyba na straně konzole. Zřejmě do ní bylo strčeno když byl disk v mechanice a došlo tak k poškrábání disku optikou. V takovém případě ztrácíte právo na záruku z důvodu mechanického poškození. Tento typ poškození opravujeme na profesionálním stroji na opravu disků - cena opravy je 50,-Kč + poštovné

Peníze za vrácené zboží posíláme na účet do 14 dní, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naší adresu. Náklady spojené s vrácením zbožím jsou v tomto případě na straně prodávajícího. Přiložte písemné Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a důvod vrácení zboží. Zboží zabalte tak aby bylo při přepravě dostatečně ochráněno. V případě že příjde balík poškozen nebude převzat. Neakceptujeme rovněž vrácení zboží na dobírku.

Bazar DVD a bluray
prodej DVD a BLU-RAY filmy